2007-10-27

НӨХӨРЛӨЛ~~



Би найзтайгаа итгэл сэтгэлээр нөхөрлөдөг
Бараан амьдралд хөл алдаж тээглээд
Балрах дөхөөд ганцаардаж байхад
Бага гэхгүй сэтгэлээр гараа сунгаж
Бодь итгэлээр тэнхээ нэмдэг найз
Би найзаа ингэж ойлгодог билээ.

Би найзтайгаа урам сургаалиар нөхөрлөдөг
Саад тотгорт мухардаж ядараад
Сэтгэлээр унаад гундаж явахад
Санаа бодолоор урам өгөн босгож
Саруул ухаанаар сургааль хайрладаг найз
Би найзаа ингэж ойлгодог билээ.

Би найзтайгаа гуниг зовлонгоор нөхөрлөдөг
Ганхаж бүдчин зовж шаналаад
Гундуухан амьсгалан уйтгарлаж суухад
Гагцxүү миний анд хамтдаа гуниж
Гарыг минь атгаад цугтаа зовдог найз
Би найзаа ингэж ойлгодог билээ

Би найзтайгаа баяр жаргалаар нөхөрлөдөг
Агаар нэгэн андын итгэл нийлээд
Амжилт дүүрэн баярт мөчүүд ирэхэд
Амьдрах сайхан гэж хөөрөн баясцгааж
Адилхан итгэл сэтгэлээр жаргадаг найз
Би найзаа ингэж ойлгодог билээ
Би найзтайгаа сэтгэл зүрхээрээ ойлголцдог билээ.

2006-06-02

No comments: