2007-10-25

ЯНАГЫН ЧИМЭЭ~~



Гуниг үргээсэн эгшиг аялгууг сонсоход
Гандсан сэтгэлийг чийглэх шиг боллоо
Дотор сэтгэл рүү янагын чимээ урсахад
Дурлаж байгаагаа мэдэрч байна,би
Янзын сайхан хайрын чимээ сонсголон
Ямагт дурлалцах хосын царай жаргалан
Янаг дурлалын аялгуу хорвоод эгшиглэн
Ялдам чиний сэтгэл надад чимэглэн
Чиний минь сэтгэл наашаа тэмүүлж
Чин зүрх лүү минь урсан орлоо
Чимэгтэй урсах хайр дурлаыг тань
Чагнаж дурлаад хүртэж байна,би
Янзын сайхан хайрын чимээ сонсголон
Ямагт дурлалцах хосын царай жаргалан
Янаг дурлалын аялгуу хорвоод эгшиглэн
Ялдам чиний сэтгэл надад чимэглэн
Энэ хайрын эгшиг аялгуун урсгалан
Эрс хатуужсан сэтгэлийг зөөллөжээ
Эмзэг хайрын чимээ энгэрийг минь тэмтчээд
Эцэсгүй урсахыг сонсож байна,би
Янзын сайхан хайрын чимээ сонсголон
Ямагт дурлалцах хосын царай жаргалан
Янаг дурлалын аялгуу хорвоод эгшиглэн
Ялдам чиний сэтгэл надад чимэглэн
2006-03-07
Хөх-эгшин бүлгэм

No comments: